torsdag 16 april 2009

Vandringen mot Bezi


Såhär ser mina hälar ut efter min vandring. Stora, äckliga, vattenfyllda blåsor. Skoskav är nog det värsta som finns men jag hade ju inget annat val än att gå. Men jag hade fruktansvärt ont på slutet. Jag var framme efter 2,5 timme. Detta för att jag tog en omväg som förmodligen sinkade mej en halvtimme. Suck! Men det var rätt skönt att gå, faktiskt. När jag var framme visade stegmätaren på 12.000 steg. Helt okej!


Jag ser skraj ut. Men det var bara för att jag såg ett troll i skogen. Jag lovar.

4 kommentarer:

Petra sa...

Aj!=( nästan så jag känner mig skyldeg till blåsorna, men jag kopplade inte att de var du förren helena frågade om jag sett dig. sorry. kram

Liza sa...

haha, jag vet! och jag hann inte se dej heller förrän du åkt förbi. de gör absolut ingenting, jag valde ju att gå själv!

Unknown sa...

hahaha Stackars dig!! Jag har oxå precis haft jättegigatiska skoskavsblåsor, inte skönt!! Men bra gjort med den promenaden =) Du förtjänade verkligen den där cidern ;)

Linn sa...

Bra jobbat Liza! Jag borde göra ngt liknande efter allt godis jag smällt i mig