torsdag 23 april 2009

Skagenpanna


Här kommer receptet jag lovade dej, Helena. Jag improviserade väldigt mycket så lägg till eller ta bort ingredienser som du vill!
Ingredienser
4 fiskfileér (jag använde Stillahavsflundra
400 g räkor (med skal på, dom är godast!)
Ett pkt crabfish
Wokgrönsaker
2,5 dl creme fraiche
Arlas skagenpannablandning (står i kyldisken)
Salt & citronpeppar

Gör så här
Stek den tärnade fisken och wokgrönsaker. Häll i creme fraiche, räkor och crabfish och låt koka en stund. Häll sedan i skagenpannablandningen och koka i ytterligare två minuter. Servera med tagliatelle. Och bjud sedan mej!

SMASKENS!!


3 kommentarer:

Helena sa...

Tack så jättemycket. Det låter jättegott. Jag ringer när jag lagar den , det blir inte denna vecka. Kram

Linn sa...

Det ser gott ut, duktig du är!!

Liza sa...

mm...de börjar arta sej! de e kul när man inte bara lagar mat för att bli mat utan att man också kan njuta av den!