torsdag 16 april 2009

Cause I would walk five hundred miles...

Okej folks, idag är dagen då jag ska gå till Sandbäckshult. Galenskaper? Javisst. Men så är de när man är en fattiglapp som jag och inte har råd att tanka sin bil. Jag är bjuden på lunch hos svärmor och det kan man ju inte tacka nej till. Och jag får faktiskt skjuts hem. Jag ser det lite som en uppvärmning inför vandringen i fjällen i sommar, även om man kanske inte kan jämföra slät asfalt med höga berg och dalar och 20 kilo tung packning på ryggen. Enligt mina beräkningar är det 1,5 mil dit så det borde ta två timmar.
Så vad att tänka på?

Ät en ordentlig frukost-check!
Gå på toaletten innan (inte kul att bajsa i skogen)-check!
Ta med vattenflaska-check!
Stegräknare på-check!
Sköna gympadojjor-check

Jag borde vara redo, så kl 10-då drar vi!!

Inga kommentarer: