söndag 5 april 2009

Grillpremiär

Har haft en jättehärlig helg. Tillbringade lördagskvällen hemma hos svärisarna. Lördagskvällen var kvällen då jag bestämt mej för att då var det okej att äta (dock mosat, men ändå...) och vad passar bättre än att tända grillen då? Helena hade gjort potatisgratäng och så grillade vi fläskfilé. Snacka om att det var en måltid jag längtat efter! Vi drack lite vin och mannen och jag sov sedan över.

Har varit fruktansvärt trött idag, orkar knappt trycka fram ett litet leende och känner mej absolut inte social. Antar att det är min tuffa vecka som satt sina spår. Men imorgon ska jag tvinga min kropp att bli pigg igen. På grund av jobb blir det ingen box men ska istället starta dagen med en promenad. Nästan lika bra träning...!

Jag har ju stygn i munnen efter operationen. Men alldeles nyss kände jag en tråd som satt lite konstigt. Började dra i den och då visade det sej att den hade släppt! Det är åtta dagar till dom ska tas bort, vet inte om jag borde vara orolig...? Tänk om allt släpper? Hemska tanke!

Inga kommentarer: