fredag 17 april 2009

Kommentarsvar

Jag avundas dej Petra, men jag kan inte göra så. Jag har testat och skillnaden blev bara ett väldigt skitigt hem i några veckor. Kläderna tvättade inte sej själva. Jag inser ju det orimliga i att bara tvätta mina kläder och maskinen halvfull. Men jobbarkläderna får han tvätta själv! Dom låg slängda på golvet när jag kom hem. Jag la bara i dom i maskinen (i påsen som dom låg i) jag vägrar att gräva bland hans svettiga strumpor och kalsonger från jobbet och sätta på maskinen får han göra själv. Bra va! Men om jag till exempel skulle skita i att laga mat så köper Nicke bara pizza. Han skulle kunna äta det varje dag, det gjorde han innan vi flyttade ihop, då åt han pizza (och öl) i stort sett VARJE dag. Jag kan definitivt inte äta det varje dag, då sväller jag upp. Nähä, jag får nog finna mej i att gå och vara butter. Och plocka snusprillor. USCH!

MEN! Han är duktig när han väl sätter igång, han kan om han vill! (Se bilder i inlägg nedan) Han är mer nogrann än mej när han väl gör saker. Så det klagar jag inte på, där är det faktiskt han som klagar på mej.

3 kommentarer:

Linn sa...

En del karlar tror jag skulle kunna städa en gång i halvåret och sen slå sig på bröstet för att de "röjt" riktigt ordentligt hemma. Men resten av året då?Nej det är tydligen inte viktigt...

Liza sa...

haha, där slog du huvudet på spiken!

Petra sa...

Fniss ja du... Jag har ju slitit i ca 20år med gubben! eller mig! och du vet, att det är lika illa än! men om ja ger igen lite så ibland så mår faan i mig gott en stund;)Vi får nog inse att den där extra cellen i knoppen är till för sådana prövnongar.

Kramen