onsdag 22 april 2009

Till mina jobbarkompisar:

Jag har något att bekänna. Jag har gjort något med den gemensamma datorn. Jag lyckades komma åt nåt snabbkommando (vet inte vilket) och menyraden högst upp, när man är ute på nätet, försvann. För man musen över kommer den tillbaka. Men att menyraden inte är där hela tiden är extremt irriterande. Hoppas någon vet hur man ändrar tillbaka detta. (Det kanske går tillbaka av sej själv om man startar om datorn men jag orkar inte testa) Jag ber om ursäkt. Jag är beredd att ta mitt straff och kysser gärna era fötter om ni kräver det. Hoppas ni kan förlåta mej och att jag fortfarande är välkommen i jobbargruppen. Jag önskar inget hellre.
Tack och förlåt //Liza den klantige

5 kommentarer:

Unknown sa...

Haha men Liza!!! Vad gör du med våran dator???!!!
Men det är lugnt, Emma är utsedd dataansvarig, så hon får fixa det ;)

Liza sa...

de låter bra, då lägger jag allt ansvar på Emma från och med nu! Kan hon fixa min dator med när hon ändå e igång tror du?

Madde sa...

men liza!!!!

vi får ta upp detta på ett pmöte och diskutera vad våra vikarie gör med våran enda lilla data som har internet!!!!!!!

hoppas emma förlåter dig, så kanske resten oxå gör ade;)

Emma sa...

Hahahha, Liza :) haha, men hörrni visst var det så att jag bara var dataansvarig i lgh? och jag fick inte ens välja, jag bara blev det.. jag är ju kass på datorer när de inte fungerar. :) men Liza, jag förlåter dig!

Liza sa...

Ååååh va bra! men det är bara på internet explorer det är så här! på mozilla firefox funkar de som vanligt! så snälla, halshugg mej inte på p-mötet! snaälla, snälla, snälla....aaa just de....please, please, please...