söndag 19 april 2009

Lovely day

Idag har jag blivit kallad kärringjävel, jag har blivit slagen och jag har fått ett vattenglas kastat efter mej. De flesta skulle säga att de haft en fruktansvärd dag på jobbet. Inte jag. Jag har haft en intressant dag på jobbet. Det är ju det jag gillar med mitt jobb. Utmaningar och problemlösning! Det är inte så att jag går och väntar på att en konflikt ska uppstå, verkligen inte, men när det väl kommer då blir jag så taggad! Och det är sådana här dagar som gör att jag tycker det är roligt att gå till jobbet. Men det är så lustigt, privat är jag nog den mest konflikträdda människan i världen. Nicke och jag grälar sällan, jag avskyr att vara osams. Men, som sagt, när det kommer till jobbet, då gillar jag det! Men tro inte nu att jag lockar fram beteendet. Det skulle vara fruktansvärt. Nej, som sagt söker jag en lösning på problemet och idag vill jag påstå att jag kom väldigt långt.
Men nu sitter jag hemma i min divansoffa och orkar knappt formulera ett inlägg. Nej, efter denna dag är jag helt tömd på energi. Inatt ska jag sova gott och bara drömma om rosa moln.

3 kommentarer:

Helena sa...

Hej kan gissa vem du hade roligt med igår men det blir nog bättre med tiden tror jag. Hoppas allt gick bra i helgen förutom det.

Liza sa...

Jag tror me du vet vem de e, men som sagt, jag kom långt igår och vi e kompisar nu!!

Helena sa...

Vad roligt, även om det är jobbigt så måste man nå botten innan man kommer upp igen. Bara stå på dig, du klarar det bra kram