onsdag 8 april 2009

JAAAAA!

Jag fick tillbaka på skatten! Mer än jag hoppats på. Förra året fick jag tillbaka 17.000(!) Men ändå att jag fick tillbaka så mycket så försvann pengarna bara sådär. Vet inte vad jag gjorde eller köpte? Detta året fick jag inte tillbaka alls lika mycket men jag ska ändå förvalta dom bättre. Vet inte vad jag ska göra men det jag vet att jag inte ska göra är att låta dom trilla ner i småhål och försvinna på allt möjligt och ingenting. Möjligtvis att det blir lite renoveringspengar till ett hus. För gott folk, ikväll ska vi på husvisning. Ska bli jättekul!

Har haft världens längsta lektion idag och jag är trött och har ont i huvudet. Men vad gör de...jag har ju....PÅSKLOV!!

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Nämen, husvisning!!!!! Känns som att vi börjer bli vuxna nu:-)
Och du....17000!!! What... vill oxå ha...

Liza sa...

Japp, hur mycket vuxenpoäng som helst på att kolla på hus! Och du som redan bor i ett...! Fast jag fick inte 17000, det var förra året. I år fick jag 14000. Nästan lika bra och jag är såååå nöjd!