onsdag 29 april 2009

Mitt hus.

Idag när jag kom hem från skolan var jag helt slut så jag la mej och sov. I två timmar. Jag är fortfarande trött men jag är numera kontaktbar. Framsteg.

Huset i föregående inlägg är jag verkligen sugen på. Det är väldigt stort men det är ju det jag gillar. Stora öppna, ytor. Man kommer kunna göra det så underbart därinne! Vitt fint, romantiskt kök. Stor öppen spis. Jag kommer inreda med en massa vita möbler och växter. Det finns en liten affär i Högsby där dom har jättefina saker och möbler som jag kommer inreda med. I huvudet vet jag precis hur det kommer att se ut. Romantiskt. Det är så jag vill ha det. Nu har jag ju bara sett bilderna men om verkligheten överänsstämmer med bilderna så kommer vi bjuda på det. Sen håller vi tummarna för att ingen i hela världen förutom vi är sugna på att köpa det och att det stannar på det priset.

MEN! om någon av er som läser detta har sett huset och funderar på att bjuda, så kan jag säga såhär till dej: Det är ingen idé. Lägg ner. Du kommer inte få det eftersom jag betalar så mycket som krävs. Det är säkert. Don´t even go there.

2 kommentarer:

briard.bloggagratis.se sa...

jaha då var det dags för hus kanske. Fint det är. Jag sak inte köpa huset så jag bjuder inte haha. Men som sagt nyfiken är man alltid, var är det någonstans? kramen

Liza sa...

Ja, vi får se...vi har ju inte ens sett de på riktigt än, men är de fint så...=) de ligger i Torp. de e perfekt, bara 3-4 km till Mås. perfekt!! kramkram