lördag 18 april 2009

Lördagkväll för mej själv

Ikväll känner jag mej fruktansvärt ensam. Har jobbat till 21 och ska jobba imårn igen vid 8.45. Så det är inte nån idé för mej att hitta på något. Jag ska vara hemma ikväll. Det är inte alls roligt för han är ute och festar. Alltså det är inte det, jag vill inte festa. Jag vill inte vara med. Jag vet egentligen inte vad jag vill, men jag vill inte vara ensam hemma en lördagkväll. Jag längtar till inatt när han kommer hem och lägger sej brevid mej i sängen. Han kommer lukta en blandning av sprit och parfym och det gillar jag. Kom hem nu älskling...Jag saknar dej!!!

1 kommentar:

Helena sa...

Jag kan hålla med om att det är trist att sitta själv. Men när man jobbar är man inne i det så då går det rätt så bra. Men visst lite ensamt kan det bli du får kela lite extra med kissarna.