måndag 20 april 2009

Otvättat


Mitt hår är så härligt tjockt idag! Jag har inte tvättat det på evigheter men de ser inte fett ut, tvärtom! Däremot så är det trassligt men det kan jag stå ut med, borstar det ju sällan och när jag då inte tvättat det på ett tag blir det tovigt. Men fick beröm i skolan idag för att det var fint:)
Fick gå hem tidigt från skolan, har massa arbeten som vi snart ska vara klara med så vi kunde plugga hemma. Och det är så skönt för då kan man göra massa saker samtidigt. Jag har idag:
-Deklarerat (jobbigt de blev med alla bilagor)
- Ringt bostäder angående torktumlare och tvättmaskinen så förhoppningsvis kommer bostädergubben snart och knackar på
- Bjudit hem svärmor på kaffe innan hennes jobb
Och nu ska jag plugga en stund!

2 kommentarer:

Linn sa...

Ibland lyckas man verkligen med att inte tvätta håret.9 ggr av 10 blir det riktigt fett och äckligt,men sen kommer den där ggn då det bara blir tjockt och härligt =)

Liza sa...

jag vet! nu ikväll var jag tvungen att tvätta det men det var verkligen med sorg i hjärtat!