söndag 12 april 2009

Dålig mat+ingen träning=fettoLiza

Jag har en härlig träningsvärk i rumpa och lår från igår. Det är något jag inte haft på mycket länge. Anledningen är att jag inte tränat på mycket länge. Jag har gått på mej en väldig massa under de här dagarna och jag trivs inte längre i mina kläder. Och förresten, jag har ju inga kläder att ta på mej! Måste köpa nya, mitt problem är bara att jag har 350 kr på mitt konto och det är vääääldigt många dagar till lönen kommer. Får se om jag har råd nästa månad...
Träning var det. Ska ta tag i mitt liv på måndag igen. Då ska jag börja träna och äta bra. För maten har jag också slarvat me de senaste dagarna. Skärpning Liza!

Nicke ligger fortfarande och sover och jag har en lugn morgon. Kollar på Top model 12 på datorn. Det är en säsong som inte visats i sverige än, så gutt att man kan se det ändå! Om en stund är det kaffe och reprsien av Robinson som gäller. Och ikväll ska vi hem till mor och far. Har så dåligt samvete för att vi är där så sällan när jag egentligen vill vara där hela tiden. Ska bli kul att se fölet som säkert växt jättemycket!

Inga kommentarer: