måndag 6 april 2009

Påskkäringen

Ikväll har jag jobbat. Det jag sysslat med hela kvällen lång är att jag försökt hantera en "konflikt" mellan mej och personen jag jobbade med. Jag ville att personen skulle göra en sak som personen inte tyckte att hon behövde göra. Till slut var hon så arg på mej att hon kallade mej det absolut fulaste namn hon kunde komma på. Vet ni vad det var? "Påskkärring!!" När hon sa det och dessutom såg väldigt sur ut kunde jag inte sluta skratta. Vem vill inte va en påskkärring, liksom. Jag har ju ändå en svart katt, så varför inte. Och jag vet dessutom vägen till Blåkulla. Men jag har inte tagit något körkort på kvasten än, någon som vet var man gör det...?

2 kommentarer:

Petra sa...

Ha ha något liknande körkort skulle jag också vilja ha somliga dagar=)Att bara köra från jobbet, goo tanke.Påskkärring hihihi

briard.bloggagratis.se sa...

PÅSKKÄRRING!! Ja då skulle jag också ha skrattat :) Tänk vad våra brukare kan. Tur att de förgyller våra dagar hihi. Kramen på dig och glad påsk