tisdag 7 april 2009

Ligga kvar eller gå upp?

I skrivandets stund är klockan tio i sju. Jag börjar inte skolan förrän tjugo i tio. Vad ska jag göra? För många hade detta varit ett enkelt val. Ligga kvar och sova förstås. Men inte för mej, inte idag. Jag är ganska så pigg och detta ska jag utnyttja och gå ut på en powerwalk. Känns ju så skönt när man kommer tillbaka och dagens motion är "gjord". (nåja, pilates ikväll men de kan jag stå ut med) Det har inte blivit nån träning för mej på ett par veckor. Först var jag ju i fjällen och sedan opererade jag tänderna och fick inte äta. Nu har jag ett skäl till. Jag har ett stygn i fingret vilket gör att jag inte kan boxas och inte simma. Och ni vet vad jag tycker om spinning. BLÄÄÄÄ! Men inget hindrar mej från att gå ut och gå. Härliga morgon!

Inga kommentarer: