lördag 18 april 2009

Gardinsmäll

Det har varit en jättejobbig natt. Kunde inte sova igår. Tog ett par timmar och jag vandrade fram och tillbaka mellan tv:n. Sedan vaknade jag och låg sömlös flera gånger. Kissarna var också sömlösa. Jag flög upp ur sängen när jag hörde en jättesmäll, då var det Silly som tydligen tyckte att jag skulle byta gardiner igen för hela den stora gardinstången hade hon rivit ner till golvet. Nicke vaknade inte, fattar inte, han skulle sova även om nån sköt med pistoler breve hans öra.

Älskar helgmornar. Hade jag inte haft mina blåsor (som jag förresten igår tog hål på, och rev bort. Så nu gör det ändå ondare. Bra Liza) skulle jag ut och gå. Men jag ska istället ligga kvar i soffan och titta på dr Phil. Perfekt morgonunderhållning! Snart dags för jobb...

Inga kommentarer: