onsdag 25 februari 2009

Stuvat till Nicke, naturella till mej.

Det är nåt som inte stämmer här. Jag har gått i skola och jobbat hela dagen. Därför hotade jag med att om inte Nicke lagade mat till mej idag skulle inte jag laga mat till honom imårn. Det tycker jag är rättvist. Okej, Nickes mat var inte den mest avancerade, men vad gör det...makaroner och köttbullar är gott ibland de me. Men iaf, jag gillar inte stuvade makaroner, naturella ska dom va. Därför va Nicko snäll och gjorde stuvade till sej och naturella till mej. Han gjorde två matlådor till mej. En som jag skulle äta ikväll och en jag skulle äta imårn. MEN. Jag va inte hungrig ikväll. Jag åt inte min ena matlåda. När Nicke kommer hem frågar han om jag ätit en av mina matlådor. Nej, blir mitt svar. "Åååh, jag är såååå hungrig, kan inte jag få en av dina matlådor?" Jovisst får han det. Jag kommer ju inte äta upp den ändå. Det är då jag upptäcker det. Nicklas VISSTE att jag inte skulle äta min ena matlåda ikväll. Och han VISSTE att jag skulle ge bort den till honom. Vet ni hur jag vet det? Makaronerna va stuvade i matlådan!! Han hade planerat det!! Bra tänkt och ganska smart av honom. Men jag var smartare som kom på det!

Inga kommentarer: