torsdag 19 februari 2009

Genialiska ideér från Glamomamman

Började dagen på det sätt jag är bäst på: nybakta frallor, brämhultsjuice, kaffe OCH Expressen med Fredgasbilagan. Det är det bästa! Men det var inte det jag skulle säga. I Fredagsbilagan finns en tjej som heter Cecilia Blankens. Hon skriver om sitt nyfödda barn och hur det är att vara en glamomamma. Hon skriver att hon redan börjat på sin dotters 18-present. Varje dag under sitt barns första levnadsår skriver hon i en dagbok om hur deras dag tillsammans varit, vad dom har gjort och hur hon själv känner det som en ung mamma. Det är ju genialiskt! Jag ska inte ha barn än men när denn dagen kommer tänker jag också göra såhär. Frågan är bara hur jag ska komma ihåg detta? Det är ju ett tag fram i tiden och jag kommer definitivt glömma denna genialiska idé. Kan ni påminna mej när dagen kommer och jag har ett eget litet knyte? Snälla?!

Inga kommentarer: