onsdag 4 februari 2009

Sjukling

Jag är sjuk och det är så synd om mej. Det började i förrgår. Jag masade mej till skolan trots att jag mådde dåligt. När jag kom hem från skolan mådde jag ännu sämre men trots det åkte jag iväg och jobbade. När jag kom hem planerade jag att gå och lägga mej på en gång för att jag mådde så dåligt men då hade nicke börjat städa lägenheten, och jag hade inte samvete att låta han städa allt själv så givetvis hjälpte jag till. En och en halv timme tog det och efter det mådde jag så dåligt att jag knappt kunde stå på benen. Dagen efter hade jag 38.9 graders feber. Att jag aldrig lär mej att ta det lugnt när kroppen säger ifrån!! Idag mår jag lite bättre. Febern har gått ner en del men jag är snorig, hostar och har fruktansvärt ont i halsen. Dessutom är jag dödligt uttråkad! Att vara sjuk och ensam hemma är det tråkigaste som finns! Stackars, stackars mej!!

Inga kommentarer: