söndag 15 februari 2009

Fjällen och pattmjölk

Är precis hemkommen från Nickes sis och hennes kille. Vecka 13 bär det av till fjällen, fest hela kvällen! Ska bli riktigt gutt, längtar till backarna. Men har mycket att inhandla tills dess, allt ska köpas nytt. Nicke hittade precis min skidjacka på Stadiums hemsida och den var sååååå snygg! Lite dyr....men...tja, vi får se vad som händer.
Kvällen på jobbet igår va riktigt jobbig. Folk spydde och hade sej och nu är jag rädd att åka på magsjuka. Det är ju det sista jag behöver nu! Och så sov jag jour. Eller sov var väl att överdriva. Jag vaknade kl 03.00 och sen kunde jag inte somna om. Jag roade mej istället med att kolla en dokumentär. Den handlade om mammor som fortfarande ammar sina barn trots att dom va sju år! En tjej skulle snart fylla åtta! Vart är världen på väg??? Men det var ändå inte det värsta. Det värsta var att hennes man också ammades. USCH! Det va nog det äckligaste nånsin. Dottern och mannen kunde ligga vid varsin tutte och suga. Alltså, av vilket skäl gör man de? Jag vet väl inte hur bröstmjölk smakar men jag tror då inte att det är gott för en vuxen människa. Varm, äcklig sörja. Alltså måste det vara sexuellt. Och där blir det riktigt nasty. Jag ryser! Imorgon blir det en ledig dag. Ska bli så skönt!

Inga kommentarer: