lördag 21 februari 2009

Detta gör jag på nätet.

Jag har en speciell ordning när jag går in på datorn. Jag gör alltid samma saker i samma följd. Dessa adresser går jag in och gottar mej på (i ordningsföld):

1. www.facebook.com -Kollar vad som hänt i folks liv och hoppas att ingen lagt upp nån ful bild på mej

2. www.deaduntildark.blogspot.com -Denna tjej har jag följt i snart två år. Jag har följt henne under en hel graviditet och hennes sons första levnadsår. Nu är hon gravid för andra gången och det är så roligt att läsa trots att jag inte känner henne. Hennes blogg är rolig att läsa eftersom hon uppdaterar så ofta.

3. www.missnattis.blogspot.com -Min gamla roomie. Vi har många gemensamma kompisar som hon skriver om. Och att hon va så duktig och kreativ i sitt skrivande hade jag inte en aning om!

4. www.ninuxlife.blogspot.com -En före detta jobbarkompis som lever ett singelliv som alla djupt inne nog är lite avundsjuka på!

5. www.maddegustavsson.blogg.se -Nicklas syster. Självklart måste man se vad släktingarna har för sej!

6. www.supersilva.blogspot.com -Före detta klasskompis som lever ett liv som jag vill jämföra lite med Sex and the city-tjejernas. Kan inte förklara varför jag tänker på Sex and the citytjejerna när jag tänker på Silva, men det gör jag!

7. www.finest.se/katrin -Finns det nåt mer provocerande än Katrin Zytomierska? Jag tror inte det!

8. www.blondinbella.se -Jepp, jag följer Bellas blogg, precis som alla andra. Men jag tillhör inte den skaran som stör sej på henne, nepp, jag tycker att hon är en väldigt ambitiös och framförallt smart tjej! Om jag var hälften så målmedveten som henne skulle jag vara riktigt framgångsrik!

9. www.blip.se -Jag har en tvångstanke. Alltid när jag suttit en stund vid datorn måste jag avsluta med ett parti Alfapet. Jag skäms nästan för att säga det. Alfapet?! Vem spelar det egentligen? Jag kan inte sluta. Det är fruktansvärt!

Inga kommentarer: