fredag 6 februari 2009

Roomiebesök!

Det har vart en mysig kväll. Min gamla Roomie, som ja bodde med i oskarshamn kom och hälsade på. vi drack kanelte och kollade på lets dance, precis som the old days. Jag saknar henne redan och hoppas verkligen inte det dröjer så länge till vi ses nästa gång!
Nu kommer snart Nicke hem efter att vart i virserum och spelat. Dom vann så de e en glad Nicke som snart gör entré.
Imorgon är det mycket som står på schemat. Får se hur mycket jag orkar med innan jag stupar. Först är det hem till nickes mormor och morfar och bära ved. Eftersom jag fortfarande är lite halvvissen blir det nog ingen vedkörning för mej. Jag kommer nog istället bli underhållen av Nickes mormor. Hon gillar att prata och jag svarar ungefär såhär: ja, mm, okej, aha, visst jaja...
Sedan ska jag jobba. Två hela timmar! Men det räcker nog för mej. Efter det blir det spelkväll hemma hos älskos föräldrar. Hans syster och hennes kille kommer dit me. Och självklart blir det god mat! Bara jag kan äta imorgon...håll tummarna för idag fick jag bara ner en ynka liten potatisbit.
Nicke och jag ska sova över där så kan jag inte äta imorgon blir det iaf god frukost på söndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig me så mycket söta Roomie!!! Vi får se till att det här händer oftare, MYCKET oftare!! Va hur mysit som helst igår...Och kul att se dina tokiga kissar:-)
Kram och puss