torsdag 5 februari 2009

Boring!

Mitt liv är så tråkigt just nu! Sen i måndagskväll har jag ägnat mej åt att svettas, dricka, frysa, hosta, nysa, klaga och kolla på tv. Idag har jag sett Nyheterna, Top model, Ellen, Dr phil, två avsnitt av Mannen som talar med hundar och två avsnitt av Främmande fågel och just nu sitter jag och glor på när nicke spelar tv-spel. Inspirerande! Ändå är dagen långt ifrån slut, snart börjar Sveriges värsta bilförare. Och idag var tredje dagen i rad jag ringde och pratade med chefen och hostandes förklarade att jag inte kunde jobba trots att jag varje dag lovat att "imårn är jag frisk" tur hon är förstående!
Men jag är riktigt le på att vara ensam hemma och ha tråkigt och de ska bli skönt att ha helg så älsko och jag kan ha tråkigt tillsammans...

Inga kommentarer: