tisdag 17 februari 2009

Linda, barnen och Liza

Jag har haft världens mest underbara förmiddag. Jag mötte upp Linda och hennes två barn Ville och Vera och så var min lilla kusin Bella med också. Jag mötte dom i Vattenpalatset. Där stimmade och stojade vi i 1,5 timme. Sedan var vi både trötta och hungriga så då åkte vi hem till mej och gjorde pannkakor. Och inte vilka pannkakor som helst. Pannkakor med banan och nutella i. Barnen älskade det (och vi med). Men ååh vad det var kul att träffa Linda igen. För er som inte vet så bodde jag tillsammans med Lindas syster Malin i Göteborg. Iaf, för ett par år sedan var jag jätteofta hemma hos Linda. Jag brukade sitta på hennes köksgolv medan hon stökade i köket. Och där satt jag medan vi pratade, pratade och pratade. Vi kunde prata i timmar. Hon är så klok och förstående och det är så skönt att prata med henne för hon kommer med så bra råd. Och självklart gick munnarna ordentligt på oss idag med. Linda är en person som alla tycker om för hon är så genomsnäll! Mer Linda åt folket...


Min kusin Bella-fisken i vattnet!

I grottan som ändrar färg! Linda, Ville och Vera.

Pannkakor med banan och nutella-mumma för magen!

Linda och Liza<3

Inga kommentarer: