söndag 1 februari 2009

Im a bitch!

Jag har haft några riktigt jobbiga dagar. Att inte få äta är inte det bästa för humöret kan jag lova! Jag har emellanåt känt mej som en riktig bitch, men när jag fråga Nicke vad han tyckte så sa han att jag inte var bitchigare än vanligt. Hmm, hur ska jag tolka det?! Men, igår va första dagen ja fick äta även om jag bara får äta mosat. Vet ni vad jag åt? Pizza! Jag mixade den. Det såg jätteäckligt ut men det var så gott! Dock var det inte så bra för magen att få i sej nåt så fett när man inte ätit på några dagar...!
Igår va vi hos Lollo och Martin. Både jag och Nicke trivs så bra me dom och vi har så roligt! Jag känner ju inte Lollo sen tidigare men nu börjar jag förstå vilken rolig mänska hon e! Mer Martin och Lollo åt foket!

Denna bild är när Lollo och Martin va hemma hos oss förra gången och vi spelade sällskapsspel. Lite annorlunda sällskapsspel som ni ser, men kul va det!

Idag har Nicke och jag vart i Kalmar. Jag var jätteshoppingsugen! Men...jag handlade ingenting! Vi var på Ikea och allt men inte ens ett ynka litet ljus köpte jag! Undrar om jag är sjuk?!!

Inga kommentarer: