söndag 22 februari 2009

Kvällsmys x2

Jepp, kvällen igår va riktigt mysig! Tian va hemma från stockaholmet så han, Nicke å några grabbs till skulle träffas och dricka öl. Så då passade jag på att bjuda hem några tjejer till mej. Malin och Josse, alltid lika kul att umgås med dom! Det blev kyckling i ugn, pressad potatis och en god sallad, samtidigt som vi kolla Melodifestivalen och snackade massa ytligt skit. Malin kunde inte stanna så länge för hon skulle upp och jobba dagen efter. Men Josse stannade däremot ett bra tag. Och jag drack alldeles för mycket! Jag hade verkligen inte planerat att dricka så mycket men drickan bara slank ner, knappt utan att jag märkte det. Men det har jag fått sona för idag istället!

Det har vart mysigt ikväll med. Inge och Helena kom förbi med lite gott fikabröd. Alltid lika kul när svärföräldrarna kommer på besök!

Vi passade på att fixa katternas låda ikväll. Innan har vi haft vanlig kattsand men de e hopplöst för varje gång dom vart på toan så drar dom ut massa sand på golvet. Och eftersom vi har kattlådan på toaletten så blir det inte så trevligt. Nu har vi köpt nån slags kristallsand. Jag trodde inte katterna skulle gilla att det låg nåt nytt konstigt i deras låda, men dom älskade det! Direkt när vi var klara hoppade båda två i och gjorde sina behov-samtidigt! Dom e för söta...

1 kommentar:

Anonym sa...

vem var det som rekommenderade denna underbara sand?? jo lilla ja haha :) låter som du haft en bra helg gumman.. saknar dig. puss å kram