torsdag 12 februari 2009

En massa pulsande

Dagen började på bästa möjliga sätt. Jag ställde klockan på sju. Sedan var det bara att dra på sej varmkläderna och pulsa ner till Vattenpalatset för min kilometer i bassängen. Ivanliga fall innebär ju torsdagar box för mej, men jag jobbar ikväll så då passar jag på att simma istället. Va nog 1,5 månad sen sist.
På hemvägen köpte jag nybakade frallor. Så gott efter man simmat och är hungrig. Men på vägen hem passade jag självklart på att ramla. Frågan är inte OM utan NÄR jag ska ramla när det är snö ute.
Tyvärr kommer nog inte dagen fortsätta på samma härliga sätt. Om en stund ska jag dra på mej ytterkläderna och pulsa ut i snön igen. Men då är det inte en varm bassäng som väntar utan en kall, ogästvänlig gynekologstol!! Gaaah! Jag vill inte! Jag hatar att gå till gynekologen. Jag vill inte att nån annan än Nicke ska kolla i min muff. Jaja, de brukar ju gå ganska fort så jag får väl stå ut.
Sedan ikväll är det ju dags för mej att jobba. Jag ska gå brevid på ett nytt ställe och går allt bra där innebär det att mer jobb väntar för mej. Det går bra nu.

Inga kommentarer: