måndag 9 februari 2009

Färgning på gång...


Jepp, detta är vad jag gör just nu. Färgar håret. Jag tycker om min naturliga hårfärg men när man vart utomlands är håret så slitet så det behövde verkligen göras!
Var i Oskarshamn innan idag och passade på att hälsa på morfar. Pigg som en piggelin var han som vanligt och han blev jätteglad att jag kom. Fick kaffe och smörgås och en mysig pratstund. Min moffa är bäst i hela världen! Efter det ringde farmor bara för att prata och självklart blev hon besviken när hon hörde att jag vart i O-hamn utan att titta in till henne. Men jag hann ju inte! Aldrig hinner man med allt man egentligen borde göra. Men det egentliga skälet att jag åkte till Oskarshamn var ju faktiskt för att ta bort stygnen. Det gjorde ont eftersom ett stygn hade "trasslat in sej". Ajaj men skönt att bli av med dom äckliga trådarna i munnen!
Har även hunnit med att leka husmor idag. Lagade torsk, kokt potatis och äggsås till middag på Nickes begäran. Riktigt gott blev det!
Har gjort lägenheten sådär mysig som man vill ha den på kvällen. Fullt med tända ljus och doftolja. Och just nu lyssnar jag på Nickes och min låt. Hinder-Lips of an angel. Världens bästa låt som får mej att tänka på hur mycket jag älskar min man!

Inga kommentarer: