fredag 13 februari 2009

Fredagsmorgon


Vad skulle kunna vara bättre än nybakta frallor, nybryggt kaffe, Brämhultsjuice, Aftonbladet och Klick en ledig fredagsmorgon? Och självklart: Adam, Gry och Anders i bakgrunden.
Något som jag däremot inte är så nöjd med var brevet jag hittade i lådan imorse. Det var en elräkning från Eon. Den var på 6168 kr. Jippie!! Min redan ansträngda ekonomi drog precis åt några snäpp till. Och vi som ska till fjällen snart. Hm, måste hitta en lösning någonstans. Ska bli så skönt när pluggandet är slut och man äntligen kan börja tjäna lite pengar, för resandet tänker jag inte dra ner på! Jag ska åka skidor och därmed basta!
Nähä, om jag skulle masa mej till gymet och ställa mej på rullbandet en stund. Får se hur det går att springa med min hosta som vägrar gå över. Jag har absolut ingen lust nånstans att röra på mej men om jag ska lyckas hålla extrakilona borta är nog det ett måste. Usch!

Inga kommentarer: