tisdag 10 mars 2009

Virr och flum

Åh, jag är så frustrerad idag. Och allt är min lärares fel. Jag vill inte skriva något namn, men många av er vet nog vem hon är bara när jag säger att hon är fruktansvärt flummig och virrig. Jag har henne i Psykologi och Etik- och livsfrågor. Innan vi började denna termin var jag så glad att jag skulle få läsa Psykologi för det har varit ett ämne som intresserar mej. Men nu kan jag säga att jag inte får ut något av lektionerna. Hon är så flummig! Och Etiken är ännu värre! Hon har aldrig koll på klockan. Vi får nästan springa till nästa lektion och att gå på toaletten efter hennes lektion är det inte tal om för att hon aldrig avslutar. Och idag var nog det värsta jag vart med om. I början av lektionen skulle hon presentera en tjej för att hon trodde hon va ny i klassen. Men den tjejen har ju gått på våra lektioner sedan terminen började!! Snacka om att inte ha koll. Men missupfatta mej inte, detta är en jättetrevlig person. Hon är alltid glad och positiv, så det kan man inte säga något om. Man vad hon gör på lärarpositionen, det är det jag inte förstår. Och det värsta är att jag inte blir av med henne. Hela nästa termin också eftersom jag även ska ha henne i Socialpsykologi. Rädda mej nån!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! jag förstår dej!