söndag 29 mars 2009

Vill ha hus...!

Jag har verkligen tristess just nu. Jag har suttit still. Hela dagen. Jag vill så gärna ut och gå, det är ju vår ute! Men jag vågar inte. Halsen och näsan är helt igentäppta och jag har inte råd att bli sjuk nu. Men vad tråkigt det är att sitta i en lägenhet en sån här dag. Hoppas vi hittar vårt hus snart, både Nicke och jag behöver något att bita tag i. Vi har kollat in ett hus ute på Killingeholm. Köksdelen är ju helt underbar! Eller vad säger ni...? Kanske inte köksluckorna men de går ju att byta ut!

Bilder tagna från http://objekt.fastighetsbyran.se/pregen/472/OBJ6230_963284472/images.html?firmanr=6230&id=963284472&pregen=1&GID=OBJ6230_963284472

Det som talar mot detta huset är att det har ett platt tak=fuktskador? Det har förmodligen vart en sommarstuga från början som dom byggt om och ut. Då är det förmodligen inte så bra isolerat. Men vi ska på visning den 8:e april. Då ska både min pappa (som bygger hus hela dagarna) och Nickes pappa (som har mögelnäsa) med och då kan vi knappast göra ett dåligt köp!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jasså det är husplaner på gång =)

Liza sa...

Jepp, de har de varit ett tag nu. vi väljer mellan att bygga eget eller köpa ett gammalt. men har man väl börjat titta på hus vill man ju flytta på en gång!

Petra sa...

Spännande, kul=)

Liza sa...

jepp, får se var vi hamnar!