tisdag 31 mars 2009

Förkyld.

Det var tydligen vår och sol igår men det var inget jag fick vara med att dela. Solen lyser med sin frånvaro i mitt liv. Efter skolan var det bara hem att vända för att sedan fortsätta till jobbet. Men det var riktigt roligt att jobba igår. Jag gick brevid på ett nytt ställe, och det var ett av de skönaste ställena hittills! Så härliga boende och rolig personeal. På fredag är det dags igen...känns riktigt bra!

Linda och Malin följer med mej hem efter skolan idag. Vi ska plugga. Finns roligare former att umgås på men det måste göras! Den stora inlämningen är imorgon och detta måste bli perfekt. Väääääldigt betygsgrundande. Sedan ikväll är det pilates och det är tur att det är lugn träning för annars hade jag inte pallat. Mitt huvud är nämligen som en tjock korv uppstoppad med snor. Enligt Nicke snarkar jag när jag är förkyld. Men det vägrar jag tro på. Han ljuger.

Inga kommentarer: