tisdag 31 mars 2009

Massage

Hua vilken lång dag det varit. Har haft "Virret och flummet" hela dagen och det blir för mycket för min trötta hjärna. Dock började hon dagen på ett väldigt bra sätt. Hon satte på lugn musik och så fick vi massera varandra. Det tyckte jag egentligen var otroligt flummigt på en psykologilektion men det var flum på ett positivt sätt. Jag fick bli masserad av Amanda och hon var så otroligt duktig. Jag blev så avslappnad att jag till slut nästan satt och dreglade. Men det bästa av allt var att Amanda ville inte bli masserad tillbaka, därför fick jag massage under hennes tid också. Dubbelt upp!

Efter skolan var det plugg som gällde. Linda och Malin följde med mej hem. Vi pluggade i fem timmar(!) Det blev två timmar mer än vad jag räknat med och jag fick ringa och avboka pilatesen. Inte kul alls. Men iallafall, totalt har jag lagt ner elva timmar på detta arbete så får jag inte MVG kommer jag bli väldigt besviken. Men nu är min hjärna väldigt trött och jag ser inte fram emot att det snart är morgon och att det är dags för skola igen. Blä.

Jag ligger i sängen nu och ska kolla på webb-tv. Vad jag ska se vet jag inte än, förmodligen blir det nåt livsstilsprogram eller nån dokumentär om feta människor. Doffe och Nicke sitter ute i soffan och kollar på nån fransk dålig film. (Jag utgår från att den är dålig just för att den är fransk. Vadå fördomar...?)

2 kommentarer:

briard.bloggagratis.se sa...

Hej Liza!Nu är du tillbaka igen, så roligt.Fin i håret blev du också :). Klart du får MVG. Ha det gott. Marita

Liza sa...

Haha! Jepp, de började klia i skrivarfingrarna=) de e inte så självklart att jag får mitt mvg. jag känner mej inte helt nöjd med arbetet även att jag lagt ner så mycket tid på de. men den som lever får se:/