måndag 16 mars 2009

Box

Hua, ikväll körde Emma hårt med oss. Håret låg klistrat runt ansiktet och svetten droppade. Men det var roligt. Ikväll gick jag dit med Malin Reffel. Vi ska fortsätta boxas tillsammans så ofta vi kan. Gött! Alltid efter träning är jag vrålhungrig. Ikväll åt jag rotmos och bratwurst (usch, korv e inge vidare), två knäckebröd och ett äpple. Jag skulle kunnat proppa i mej mer men nån hejd måste det ju va.

Hade "Virret och flummet" idag igen. Min lärare heter nog så i andranamn. Idag gav hon oss en uppgift till på tisdag nästa vecka, men då har vi studiedag. Hon har inte koll på nånting.
Sedan skulle vi se på film. Men då hade hon glömt att kolla om tv:n funkade så halva lektionen gick åt att försöka få igång den. Vi lyckades inte.
Men det värsta kommer här. Linda var hemma från skolan idag för att hon hade migrän. Vet ni vad Virret gör då? Hon ringer hem till Lindas föräldrar och frågar var Linda håller hus. Eeeehhhh??????????? Linda har inte bott hemma på många år. Man skulle kunna tro att Virret och Lindas föräldrar känner varandra och att det var därför hon ringde dit. Men nej, dom känner inte varandra.
Jag är trött på denna människa.

Imorgon fick jag en dag ledigt. Så skönt! Virret som vi skulle haft halva dagen är borta. Och i datakunskapen fick vi hemuppgift. Lovely! Nähä, nu ska jag fläta in mitt fuktiga hår i två hårda flätor så får vi hoppas på att jag har söta små lockar imorgon.

Inga kommentarer: