söndag 8 mars 2009

Trekamp

Haft en jätterolig dag och nu är jag helt slut. Vi åkte in till Kalmar med jobbet för att köra trekamp bestående av bowling, golf och lasergame. Jag är ganska så nöjd med min insats i både golf och bowling men lasergame, hujedamej vad dåliga vi var!! Vi i mitt lag var inte organiserade för fem öre och vi förlorade stooooooort!
Vi spelade som sagt i lag men lite var det väl en individuell tävling också. Den vanns av Madde (Nickes syster för er som inte vet) Grattis till dej!

Efteråt gick vi och åt kinamat. Riktigt gott! Är så kul att jag, som bara är vikarie, får följa med. Stämningen i den här gruppen är jättebra och detta är det stället som jag trivs mest att jobba på. Tack för en mysig dag tjejer!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Kul att du trivs med oss Liza =) Klart du får hänga med,du är ju en i gruppen även om du är vikarie. Riktigt roligt var det idag, man får ta och hitta på nåt mer snart.

Liza sa...

absolut! det där med magdans låter ju riktigt spännande=)

Anonym sa...

Liza!! du skulle ju skriva att VI vann ;) Ja ja ingen dålig förlorare här inte. det var jätte kul, men oj vad jag har ont idag=(

Kram Petra

Liza sa...

Jag har med ont! Känner mej gammal!! men jag måste säga att det var den roligaste söndagen på länge!!

Anonym sa...

vi tycker om dig oxå liza, men du...vi vann!!!!

Liza sa...

Jag vet! Men som sagt: Backen Madde...backen!

Unknown sa...

hehehe.. Skulle va kul att se hämnden i skidbackarna, men vann gjorde vi iaf ;) Men som de ödmjuka vinnarna vi är så gör vi ingen stor affär av de hela,så vi nämner det inte mer nu. Måste bara säga en sak till.......VI VANN!!!!

Liza sa...

Mmm...jag ska lura Madde att vi åker upp till en blå backe. Men i själva verket är det en svart. Sen när hon står och velar och inte vågar åka, då drar jag. Moahaha!!!