fredag 13 mars 2009

Husmor


Detta är resultatet av min "husmorsdag" igår. Dagen började med bullbak hemma hos svärmor. Vi bakade sex plåtar. Mumma! Nybakade bullar är det bästa. Jag fortsatte sedan dagen med att rulla mina alldeles egna köttbullar. Jag gjorde dom på älgfärs som vi fått av Nickes mormor. Sedan blev det hemmagjorda köttbullar, potatis, brunsås och lingon till middag. Kan det bli bättre? Nope!

Idag har jag gått brevid på ett nytt ställe. Det gick bra förutom att jag kände mej så fruktansvärt trött så att jag blev osocial. Usch, dom måste tyckt jag va tråkig. Men jag har vart trött senaste dagarna. Jag har ingen aning om varför. Jag sov middag när jag kom hem efter jobbet men jag känner mej inte piggare för det. Nehe, nu ska Nicke och jag packa. Vi ska hem till mor och far och sova över där. Och äta mat och det är bra för vi är vrålhungriga båda två!!

Inga kommentarer: