tisdag 29 april 2008

Trööööött

Jag är nog världens tröttaste ikväll. Har jobbat ett dygn. Ett helt dygn!!! Och jag erbjöd mej att göra det. Idiotiskt. Måste finnas ett bra skäl! Det finns det. Ett ord. Pengar. Ännu jobbigare är att ja måste upp imårn igen och jobba tio timmar till. Omotiverad!

Saknar min pojkvän. Han kollar på fotboll med kompisarna. Jag är färdig för sängen och klockan är bara halv tio. Pensionärsvarning.

Idag har jag druckit två koppar kaffe. Skämmes!!

Känns som träningen börjar göra lite verkan. Eller så är det bara jag som inbillar mej. Önskar man kunde se såna där före- och efterbilder. För jag vet ärligt inte om jag blivit något smalare. Ligger ju på samma vikt som förut. Jaja...vad bryr du dej om de??!!

Ont i halsen har jag med. Gnällspik är vad jag är!

Inga kommentarer: