söndag 27 april 2008

Jag körde på honom...NOT!!!

Precis hemkommen från jobbet. Jobbat ett dygn och nu ska jag ha en skön söndag och bara lata mej utan att få dåligt samvete. Okej, ska träna också men det är ju en slags avkoppling de me... Älskar fyrans tvtablå på söndagar. Massa repriser som ja kan slöglo på och se allt det ja inte hinner i veckan.

Va i Ohamn igår. Parkerade på Domustaket. När ja ska köra därifrån ser ja en man komma gående. No big deal, han är långt borta, jag kan backa och köra ut innan han hinner komma fram. Men så när ja börjar backa hör jag ett vrål. Ett fruktansvärt vrål och det känns som blodet ska frysa till is i mina ådror. Min tanke kommer snabbt. "Shit, jag har kört på honom!" Men samtidigt hinner jag tänka att hur är det möjligt?? Han va ju så långt borta! Det visar sej att denna man har tänkt spela mej ett spratt och sprungit fram till bilen och vrålat för att jag ska TRO att jag kört på honom. IDIOT!!! Han började skratta och flörta me mej genom rutan och ville tydligen att jag skulle inse det roliga i situationen. Men jag gav honom den ondaste blick jag någonsin gett en människa, hann tänka att jag gärna skulle vilja köra på honom på riktigt, och sen körde jag iväg. Återigen: IDIOT!!

Inga kommentarer: