måndag 21 april 2008

Kronor till mej tack!

Så har man ansökt om att få börja plugga då. Syon som ja precis va å prata med sa att dom aldrig fått tacka nej till nån utan tagit in alla som ansökt. Men just den här terminen hade de kommit in väääldigt många ansökningar. Skulle inte förvåna mej om ja inte kommer me. Suck!

Vart hos tandläkaren idag med mina miserabla tänder. Jag va me om en ridolycka för åtta år sen och slog ut båda mina framtänder. Men dom trycktes upp igen och sen dess har det varit ett hejdlöst springande fram och tillbaka hos tandläkaren. Men nu verkar det äntligen som att det jag vill ska hända händer. Jag ska kanske få kronor. Det innebär att dom slipar ner mina tänder så det bara är "stumpar" kvar och sätter sedan på fejktänder. Jag är överlycklig! Har ju inte kunnat äta äpple på ett normalt sett på åtta år! Och nu slipper jag missfärgningarna och all skit! Problemet är bara att varje krona kostar 6000! Så 12 000 totalt!!! Goa pengar när man ska börja plugga. Hoppas så mycke att det går på försäkringen för jag har inte råd!!

Ska snart gå på boxen och öva upp min högerkrok så ja kan ge KB en stor käftsmäll!

Inga kommentarer: