fredag 25 april 2008

Katrin rocks!

Jag har en ny idol. Katrin Schulman. Hon är sååååå snygg och rolig! Och framförallt har hon världens sexigaste röst. Har ni settt hennes imitation av Doreen 21.30 på tusenapor.se? Annars, gör de för det är såååååååååå roligt!! Katreen 21.30 har hon döpt det till. Fyndigt! Dessutom är hon världens mest underhållande bloggare. Hon bloggar på finest.se. En blogg jag läser varje dag. Sedan är hon ju gift med Alex Schulman också. Men om det är ett plus i kanten vet jag inte?? Men Katrin, you rock!

Va lessamt det är att betala räkningar! Den här månaden har jag 4000 kvar. Och då ska jag till Stockholm och shoppa med. Illa!

Fick en present av Nicke igår. En bok. Förstår inte vad det är med honom, han har bara öst presenter över mej senaste veckorna. Vad har jag gjort för att förtjäna de?

Borde städa lägenheten men det är ju så tråkigt!! Jag gör det i eftermiddag...

Nähä, nu ska jag åka till Ohamn å lägga de cashen jag har kvar på mat. Och en ny mascara.
Ser ni mej, hälsa!

Inga kommentarer: