söndag 13 april 2008

skisssss

Sitter på jobbet och ugglar. Låååång jobbarhelg. Men den e snart slut.
Har börjat skissa på ett hus som ja å Nicke ska bygga. I våra drömmar....=) Nämen vi funderar seriöst på det, bara att de e ju så dyrt! Speciellt de huset ja ritar på. Det kostar nog ett gäng miljoner...suck!! Jaja, kul att drömma lite ibland iaf...

De timmarna jag vart ledig idag har jag lagt på träning och Nicke. Eller typ, jag har vart hemma hos nicke. Han har sysslat me sitt och jag me mitt. När jag kom hem till honom var klockan halv tolv. Och han låg fortfarande och sov. Med kläderna på. Haha, han hade haft en blöt utekväll! Stackarn...Men han fick lite lasagne till frukost å sen va han uppe på benen igen!

Nu ska jag beställa en tröja till Nicke för tusen spänn. en fotbollströja. suck!!

Inga kommentarer: