fredag 18 april 2008

Arbetslös

För ca två timmar sen fick jag reda på att jag snart blir arbetslös. Jag har ingen utbildning. Så nu kommer en tjej som har utbildning och petar bort mej. Jag som precis blivit månadsanställd! Suck! Jag trivs ju så himla bra med allt! Jag tycker inte ens att det är tråkigt att åka till jobbet. Jag har världens bästa schema och världens bästra arbetskamrater. Vad mer kan man önska sej? Jag önskar att jag fick stanna kvar. Mattan under mina fötter dras bort den 15e juni för då tar den andra tjejen över. Men jag får ändå stanna kvar över sommaren. Som vikarie. Men efter sommaren är min framtid oviss. Ska ja plugga? Fortsätta som vikarie i kommunen? Nytt jobb? Jag vet ingenting just nu... Jag har ingen rätt att vara förbannad för jag har faktiskt ingen utbildning så jag förstår att det blir som det blir. Men jag är arg ändå. På allt och alla men mest mej själv. Varför vet jag inte, jag kunde ju inte påverka detta. Och självklart är jag lessen. Trivdes ju så bra...=( Chefen sa att hon skulle försöka hjälpa mej på alla sätt för hon tycker att jag är "trevlig och duktig" Får se hur mycke dom orden betyder... Jag som planerat min sommar och allt. Dom planerna kan jag kasta i sjön...

Igårkväll fick jag en present av Nicke. Älskar överraskningar! Det var en jättefin tröja...billig var den inte! Men den va för liten. Suck! Men ändå...så gulligt av honom...

Ska laga lite mat nu. Är inte alls hungrig men ska snart gå och träna så måste ha lite mat i mej.
Ska försöka få ut min frustration i träningen. Det brukar hjälpa lite iaf...

Inga kommentarer: