onsdag 23 april 2008

Sooooolig dag

Vart en riktig hurtbulle idag. Började dagen på gymet. Fortsatte sedan med en promenad på en timme. Och kom precis hem efter att ha spelat frisbeegolf. För alla er som undrar: jag suger på det! Nåja, har hunnit lata mej me. Suttit i solen och läst en bra stund också. Såna här dagar leker livet!!

Börjar undra om de e nåt fel på mej...Jag är alltid trött!! Inatt sov jag nio timmar, ändå är jag inte utvilad. Jag går och gäspar hela tiden. Det är ju inte normalt!!

Ska snart kolla på Rent hus och sen blir det Top Model på jobbet (Börjar kl 21) Visst ser hon på Rent Hus ut som en bassilusk?! Hon har ett ansikte som bara en mor kan älska.

Börjar fundera på om jag gör rätt? Jag tränar en hel del... men det enda jag gör är att gå upp i vikt! Det är iochför sej helt okej. Muskler väger mer än fett. Men vad sjutton, jag har ju allt fettet kvar!! Det vägrar ju försvinna! Vad gör jag för fel?! Visserligen äter jag ingen viktväktarmat... Men det ska väl inte behövas? Äter typ som alla andra... Morr!

Inga kommentarer: