måndag 28 april 2008

Powerwalk

Försöker vara duktig och gå promenader innan frukost. Det är tungt. Det tar 20 minuter innan kroppen börjar bränna fett. Och i 20 minuter är det ganska skönt att gå. Det är sen det blir jobbigt. Man e så hungrig och törstig. Idag var jag ute 45 minuter. Den sista kvarten var en ren pina. Dessutom hade jag glömt min mp3-spelare.

Läste i tidningen om Mönsterås 5-0-förlust. Nicklas fick beröm i notisen. Och han som sagt till mej att han inte ens spelade bra. Hädanefter kommer jag inte tro på nåt han säger.

Såg "Sanningens ögonblick" igår på femman. Vilket program!! Oj, vad hemskt det var att se. Och roligt. Roligaste var nog när han fick frågan om han gillar att gå klädd i kvinnokläder. Och han svarade ja! Men jag andades ut när han svarade nej på frågan om han provat sin flickväns trosor. Men den värsta frågan var nog om han skulle välja sin flickvän framför sina kompisar. Både flickvännen och kompisen satt där. Han svarade ja. Jag skulle ALDRIG ställa upp i ett sådant program. Inte för några pengar i världen.

Nu ska jag bara ta det lugnt fram till klockan 17.30. För då åker jag till simhallen och boxas. Efter det blir det att jobba natt.

Inga kommentarer: