torsdag 1 maj 2008

Lägenhet till salu

V tog med oss en blomma och åkte hem till Nickes föräldrar igår. Där åt vi mat och spelade kort. Jag blev skitgubbe fyra gånger! Jag e inte dålig på att spela kort i vanliga fall. Men skitgubbe e ja jättedålig på!! Ja vet inte vad jag gör för fel och det kan ingen annan säga heller. Men ja kan det verkligen inte!!

Jag ska sälja min lägenhet. Det svider enda in i själen. Den är det enda jag äger som är av värde. Och bilden då förstås...En liten söt nyrenoverad etta är det. Trä- pch laminatgolv, svart kakel och fondvägg i köket. Tre fönster åt två håll. Stoooooor dusch. Helkaklat badrum. Hyran är på 2270 kr i månaden. Sugen? Hör av dej!!

Ska snart hem till Bobby och knega. För 300 kr ska ja torka hans golv. Snacka om att sälja sej! Men ska ju till Stockholm snart så jag behöver verkligen pengarna. Hahaha!

Inga kommentarer: