tisdag 20 maj 2008

Sorry...

Liza känner sig sliten! Är fruktansvärt irriterad nu för tiden. Minsta lilla motgång blir Kebnekaisehögt och jag ger hellre upp än att försöka bestiga berget. Igår var jag under vissa stunder så trött att jag inte pratade om jag absolut inte behövde. Stackars folket som behöver ha med mej att göra! Har bett om ursäkt innan men gör det igen: Förlåt! Det blir snart bättre...

Blev livrädd imårse. Klockan halv sex var det nån som börja mixtra med låset. Där låg jag i några långa sekunder under täcket och skakade. Det var bara syrran som inte vet hur man använder en nyckel. Hon gick direkt och la sej i min soffa. Och inte fick jag nån förklaring heller för när jag stack ut låg hon och sov. När jag kom hem var hon borta. Knasboll!!

Nu: Ska unna mej att köpa ett solkort och bli lite brun framöver eftersom solen lyser med sin frånvaro.
Sen: Hm, vad ska jag äta till middag? Jag vet! Lite soppa skulle nog va gott....:/

Inga kommentarer: