fredag 16 maj 2008

Rosa är mitt liv!!


Fiha va hemma hos mej igår. De e mysigt när hon kommer. Kolla på film och pratade skit. Hon e söt min systeryster!!


Nicke e å spelar fotboll nånstans ikväll. Vet inte var...och jag har inget alls planerat ikväll. I nio fall av tio så har man ångest om man inte har nåt att göra en fredagkväll. Men inte ikväll! De e så skönt att va hemma själv och bara mysa. Ja passade på att lyxa till det lite och köpte godis och cola. Kommer ju inte få äta det på ett tag sen. Och så har jag tänt massa ljus. Och plockat en stor bukett med syrener. Luktar så gott i lägenheten nu!! Allt är perfekt förutom disken som vägrar diska sej själv. Hatar att diska!!


Fick hem lite snygga undisar som ja köpt på Nelly. Alltid kul att beställa hem kläder. Men nu har jag hittat underkläder som e ännu snyggare än de förra paret. Så det blir nog till att skicka tillbaka de första och skicka efter dom andra. Jag är krånglig!!


Jag är inne i en rosa period. Det är nytt för mej, jag har aldrig gillat rosa förut.


Sen blir det nog hockey ikväll när älsklingen kommer hem. E de .....semifinal?? Tror de. Vem orkar hänga me?? De ju hockeyvm varje år. Orka!!!

Inga kommentarer: