fredag 9 maj 2008


Fick en utmärkt start på dagen. Hos doktorn! Hua!!! Misstänker att jag är laktosintolerant så ett besök hos doktorn borde jag gjort för längesen. Satte mej snällt i väntrummet och satt där i kanske fem minuter innan dom kom och hämtade mej. Sen satte dom mej i ett annat rum. "Doktorn kommer snart". Det tog tio minuter. Kunde jag inte fått sitta kvar i väntrummet med min tidning istället? Under de här tio minuterna hann många tankar passera mitt huvud. Dom flesta tankarna var på alla grejer som låg i rummet och som jag jättegärna ville pilla på.


Så kom doktorn och han va SNYGG. Attans! Nu fick jag sitta och förklara för snygge doktorn vilken konsistens mitt bajs har. Inte alls roligt. Jag försökte skoja med honom men han va gravallvarlig. Inte ens ett litet leende fick jag.

Sen fick jag gå till ett annat rum och sticka mej i armen. Jag tycker det är läskigt med nålar men var ju tvungen att titta för jag är så nyfiken. Det var inte så farligt.


Igår var jag jätteduktig och cyklade till jobbet i Timmernabben. Det var inte alls jobbigt. Förhoppningsvis har timmarna på spinningen gjort sitt. Ska cykla mer!!


Åker till Stockholm i eftermiddag. Ska bli jätteskönt att komma härifrån ett tag. Önskar Nicklas va lika entusiastisk. Är inte han lika glad som jag blir även mitt humör genast sämre också. Suck!!

Inga kommentarer: