torsdag 22 maj 2008

Glory, glory Man United...

Har ni sett killar som kollar på fotboll nån gång? Missförstå mig inte, jag menar inte killar som kollar på fotboll, jag menar killar som verkligen KOLLAR på fotboll. Igår var det jag, åtta grabbar och en champions leaguefinal. Jag kom dit lite senare så matchen hade redan börjat när jag va på väg. Dom hördes ända ut på gatan. Jag hade kunnat vart blind och ändå hittat dit om jag bara hade följt alla rop och skrik, ibland av fullständig lycka och ibland av djup förtvivlan. Ljudnivån blev ju inte lägre när man kom in i lägenheten heller. Ojojoj, vad dom levde! Alltså, jag fattar att det är viktigt. Verkligen. MEN JAG FATTAR INTE ATT DET ÄR SÅ VIKTIGT! Hade det gått in tio nakna playboybrudar och ställt sej framför tvskärmen hade dom inte fått stå kvar där länge. Inte skymma tvskärmen! Men visst, fotboll är faktiskt kul. Och det slutade med att Doffe drog på mej en Unitedtröja.

Ikväll åker Nickepickepö med polarna till Tyskland för att köpa booz. Till mej. Jag har beställt. Måste ju ha lite till sommaren.

Inga kommentarer: