torsdag 4 december 2008

Kom precis hem från träningen. Elfte dagen i rad jag tränar. Så duktig har jag vart!! Har i och för sej bara gått ner nåt ynka kilo de här två veckorna. Men de e som Anna Månsson sa när vi simmade imårse, man vill ju egentligen bara placera om kilona lite så de sätter sej på rätta ställena. PERFEKT! Men jag känner mej ganska sliten i kroppen just nu. Får kanske ta en vilodag imårn. Fast skulle inte förvåna mej om jag hamnar på gymet imårn igen, kan väl inte hålla mej borta nu när jag börjar se resultat.

Är det nån som har en kattbur att låna ut? Stackars Giggs ska kastreras på onsdag och jag har ingen bur. What to do?!!

Idag ska jag hem till Emma och fixa till hennes hår. Ska passa på att busa lite med småkusinerna me. Va så längesen... Dom växer ju för varje gång man ser dom!

Städning på schemat...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Liza!
Tänkte bara ge dig ett tips från din box instruktör (som även är Lic personlig tränare) :)

Du bör ha två vilodagar per vecka då du inte utför någon aktivitet alls. Det är under vilan som din kropp återhämtar sig, det är då det händer grejjer:)Jag tränade varje dag fler gånger om dagen, hände inte ett skvatt. Men sedan la jag in 3 vilodagar och då fick jag super bra resultat.

Om du vill så kan du få träningsupplägg, tar inget betalt om du aldrig slutar på boxen :)

Ha det gott!MVH Emma