söndag 21 december 2008

Hujedamej!

Sicken tuff dag! Eller det började egentligen inatt. Jag somnade inte! Klockan sex när klockan ringde imårse låg jag fortfarande vaken. Frustrerande eftersom jag hade en riktigt lång dag framför mej. Började jobbet vid sju. Jobbade till tio. Dom tre timmarna är så jobbiga och jag hatar dom. Kan ju bero på att jag inte är så förtjust att jobba där heller. Men iaf, sen var det hem och slänga i sej frukost och börja jobba en timme senare. Men det jobbet är roligt! Det var där jag praktiserade och det känns skönt att fått in en liten fot där=) Men efter 13 timmar på jobbet är jag äntligen hemma. Men lugn och ro här hemma är det deffinitivt inte. Möttes av öldrickande nicke och doffe. Dom kollar på fotboll och har gjort det sen halv tre idag! Dom har inte rört sej ur fläcken. Och där kommer dom sitta minst en timme till. Hujedamej!

Inga kommentarer: